Tuesday, November 16, 2010

Selamat Hari Selasa


Selamat Hari Selasa
Kepada semua
Semoga hari ini, kita kurang dosa
Dan semakin hampir pada Nya

Kerana besok Rabu,
Pastu Khamis.
Pas Jumaat Sabtu,
Mungkin kita HABIS





Dan takde sapa yang pedulikkan cerita sedih kita
Melainkan mak kita dan orang yang suka kita saja
Tapi andainya semua yang mengambil kira
Di seliling kita ni, dah takde
Kat sapa kita nak mengadu dan manjermanjer?
Selain dari Dia
Yang sentiasa memerhatikan kita




Semoga kita semua melepasi UJIAN kali ini
dengan kejayaan

4 comments:

FF said...

selamat ari raya aidil adha

Dark Half said...

lain macamm jer.. taubat, buat lagi, taubat, buat lagi. lama2 Allah mesti fedap kan?

farhana_aziz said...

semoga Allah melindungi kita semua.amin~

SALAM AIDILADHA!

Irwan said...

FF, farhana, selamat Aidil Adha

Dark: Allah tak pernah fedap dengan manusia. Manusia ajer yang selalu fedap dengan Allah

Lain-lain cerita berkaitan:

Related Posts with Thumbnails