Monday, October 11, 2010

Arjuna cam sial di RTM3..hehehe

"Ko-ko pa wer renjessss"

Kalini aku nak sentuh pasal cerita Arjuna kat RTM3. Dah naik muntah aku tengok cerita tu. Sumer orang cakap dah macam cerita Naruto. Jalan cerita dah gempak. Aku rasa silapnya cuma pakaiannya. Kalau pakaian diorang lebih kampung dan sederhana, mesti cerita Arjuna dapat dibandingkan dengan cerita macam Pendekar Kundur satu masa dulu.
Korang tengok rambut hero. Dan mamat baju purple tu. Purple?

Aku rasa RTM3 kena ambik vendor lain selain KRU untuk prime time diorang. Duit memang boleh dicari, tapi kepercayaan penonton itu yang susah nak disembuhkan jika dah terluka.

Setakat itu saja aku nak sentuh Arjuna. Kang aku muntah banyak pulak kang. Betul-betul bikin malu Melayu.

8 comments:

si biskut said...

aku tak pernah lagi layan citer nie...

Dark Half said...

penah gak usha first episod.tp produk KRU nampak je hi-tech, jiwa takde

kalau hotel maniam tu lagi laaa aku x layan..takut gila (skizo)..keke

ziarah76 said...

termuntah jugak...

Maey said...

seriusss! never watch tis drama....ader la skali tu terlalai, lupa tukar channel lepas tengok berita...mak aiii...bkn nk kutuk drama Mesia...bagus lg layan p.ramle keh3

Irwan said...

hahaha

aku skizo balik pasal hotel maniam laa

setuju! citer P ramlee lagi bagus sebab mesej subliminalnya sampai sekarang tak habis kaji..

Al said...

awal2 ak ttarik gak tgk iklan dia
tp bl da tgk mmg hampeh
cite pendekar kt rtm dlu jgk yg best

Irwan said...

biasa la malaysia, indah kabar dari rupa..

montage jer power..product asal cam hampeh

MASZ said...

masz xpenah tengok cta nie..hihi

Lain-lain cerita berkaitan:

Related Posts with Thumbnails