Monday, November 1, 2010

Contradictions (Payabesarpedas vs Akuskizo)


Terima kasih kepada semua
Kerana sudi singgah ke blog ini yang tak seberapa
Ada ramai yang suka
Ramai juga yang kata 'tahapahapa'
Saya tak kisah
Saya pun tak marah

Siapalah saya nak bercakap tentang ini semua
Sedangkan saya masih dipauti dunia
Tapi tah berapa kali dah saya mencuba
Yang terkeluar
TETAP ada kena mengena dengan Dia juga

Dunia ini sudah cukup sempit pada saya,
Janganlah abang abang KARKUN otai semua
Pandang saya semacam pula...

Akuskizo ialah dari mana saya datang
Dan payabesarpedas ialah KAMPUNG tempat saya akan pulang
Masakan saya tidak berpaling ke belakang?
Bila ramai lagi kenalan

Saya minta maaf jika saya buatkan abang berprasangka
saya mohon keizinan Nya
Untuk kembali BEKERJA semula

6 comments:

hainur hapis said...

INSYA ALLAH IRWAN

kalau ada kwn2 lain ( punya blog )

yg rakan seusaha la, tinggalkan link dorang kt chatbox blogkarkun ye

nnt sy add INSYA ALLAH

maafkan sy

terus buat usaha

Assalamualaikum

hainur hapis said...

janji tuan punye blog tu da pernah kuar 3hari at least INSYA ALLAH

Idalara said...

Patutlah akak terkonfius td..nampak nama skuba..bila klik keluar 'akuskizo'rupanya org yg sama..
insyallah akak salah seorg yg bukan dlm kumpulan yg berkata blog kamu 'tahapahapa'
teruskan menulis..mng tak mudah nak puaskan hati semua org..asalkan hati kita puas sudah memadai..menulislah atas nama DIA..

Dark Half said...

sokong kak ida!
aku suka semua blog2 kau sebab aku nampak sincerity dalam setiap entry walaupun mungkin ada sesetengah orang yg x dapat terima cara penyampaian rugged kau tu.be proud of who u really are.tak perlu jadi hipokrit untuk nampak baik.tamau sedih2

nieza said...

tak kisah la walau macam manapun penyampaiannya.. banyak benefit dapat kat sini.. keep up bro.. :)

Irwan said...

timer kasih semua. Saya sedih kerana apa yang berlaku ni (penentangan dari puak karkun dan tarekat) saya anggap mesej DARI DIA.

Saya tak sedih dengan apa yang makhluk buat pada saya. Hidup saya memang dah menyedihkan pun. Takyah nak cucuk-cucuk lagi luka yang masih berdenyut ni...

Lain-lain cerita berkaitan:

Related Posts with Thumbnails