Wednesday, September 15, 2010

Selamat Kembali dan Selamat tak Hari Raya korang?

Aku tujukan kepada pengunjung blog ini yang kembali bekerja pada hari ini. Kepada yang terlepas, sila ikuti semula entry dari 9 Sept hingga ke hari ini. Esok ialah cuti Hari Malaysia. Ini mengingatkan aku kepada dialog di bawah:

" Adik tau besok cuti?" tanyaku sambil menyorong microphone pada sorang budak darjah 4. Dia terpisat-pisat dengan soalan abrupt ku. Aku membantu:
"Cuba adik nyanyi lagu Negaraku" syorku.
"Genggaman tangan ku, ingin ku, lak saa naaa kannnn...." nyanyi budak tu macam suara Faizal Tahir ke sapa ntah.


Aku jamin korang takkan pernah terbaca apa yang ada kat sini kat mana-mana. Dan seperti biasa, aku nasihatkan agar korang gunakan Firefox atau lagi bagus: Google Chrome. Tinggalkan Internet Explorer.

Dan:

"Jadilah Follower Blog ini"

Follower list ada kat bawah sekali. Terima kasih dan Selamat Hari Rabu.

2 comments:

Kemm said...

alhamdulillah dah selamat sampai KL heheheh

Irwan said...

Kemm...baca tribute for kawan...aku harap kau tak marah...kahkahkah

Lain-lain cerita berkaitan:

Related Posts with Thumbnails