Monday, October 4, 2010

Interview dengan Wali (Ada apa dengan Israel?)


Aku berkerut bila membaca bahawa Palestin akan menarik diri dari rundingan damai sekiranya Israel tidak membekukan dasar peluasan penempatan haram mereka. Dari satu sudut, baiknya orang Palestin yang hanya meminta agar PEMBEKUAN dasar yang sepatutnya DIHENTIKAN. Dari satu sudut yang lain, apa halnya dengan Israel yang sibuk nak meluaskan negaranya?

Dari zaman dulu lagi, pemimpin dunia tahu, siapa yang dapat kuasai bangsa Yahudi, maka mereka sudah menguasai separuh dari dunia. Kerana selepas pelbagai sejarah penindasan dan bala, kaum yahood telah belajar. Mereka belajar bahawa mereka tak boleh nak terapkan sifat kebangsaan tanpa kiblat. Mereka tak dapat nak halakan semangat patriotisme tanpa negara. Mereka telah diberkati dengan pelbagai cabang ilmu di dunia ini. Tapi ini semua tak berguna jika mereka terus berselindung di sebalik negara orang. Mereka tak mahu kelihatan secara terang-terangan. Camana hebatpun perancangan Illuminati atau Freemason, mereka lebih suka dikenali sebagai hidden hand. Kerana bila mereka keluar, orang ramai akan nampak mereka. Dan mereka tahu hakikat diri mereka, bahawa mereka hanyalah contoh buruk sebagai pengajaran untuk kaum manusia.


Dan peristiwa kiamat bermula dengan pembantaian orang yahood. Mereka takde cara lain selain memihak kepada dajal. Dan untuk melengah-lengahkan lagi kiamat, mereka perlu ada sebuah kubu. Sebab itulah negara Israel diwujudkan. Namun, orang yahood bersepah-sepah di sekeliling dunia. Tanah yang sekangkang kera takkan dapat menampung kaum mereka yang akan pulang mencari perlindungan ketika sampai masanya. Peluasan tanah perlu dilaksana. Kerana camana pun diorang cuba, kebangkitan Islam tetap berlaku juga.

Yahood tak peduli dengan tunjuk perasaan beramai-ramai. Mereka gelakkan sajer golongan ulamak yang lebih yahood dari mereka. Dan penghantaran melalui laut hanya membantu mereka mengenalpasti di mana batu sempadan NEGARA mereka.
Kalau camni orang atas flotilla, gerenti diorang goyang

Mereka hanya akan goyang bila yang datang ada sunnah. Mereka hanya akan kalah, jika yang datang itu tak pernah tinggal solat Subuh berjemaah. Mereka takkan buat apa-apa kepada yang mengajak kepada Allah. Dan selagi itu belum berlaku, tanah Palestin akan terus diratah.
Gambar Curi

2 comments:

Dark Half said...

dajjal itu dtg dr sebelah timur dan barat...kalau kau free, nak tau pandangan kau tentang dajjal.aku dah baca bermacam kisah dajjal dan salah satunya mengatakan sai baba adalah jelmaan awal dajjal

kat mana gmbar curi tersebut diambil bro?

Irwan said...

dari google...sapa ntah.

kau tau burzuk tabligh tu apa, kan?

cuba google image search...

Lain-lain cerita berkaitan:

Related Posts with Thumbnails