Saturday, October 2, 2010

Abang Polis dan Budak HC

Baiklah, untuk MINGGU KOMIK kita pada kali ini, kita sambung kembali kisah abang polis dan budak HC kita semasa dalam perjalanan mereka di padang mahsyar.

Memandangkan content komik kalini agak heavy, aku harap pembaca semua lebih memandang ia sebagai sebuah komik yang di tulis oleh seorang lepasan SPM 15 tahun dulu.

Kepada yang dah terlepas, sila klik ke label 'komik' kat 'baca ikut tajuk' sebelah kiri skrin.

Untuk lebih skizo, korang boleh ikut jalan lain membacanya. Jalan ni klaka sikit. Ianya dibuat oleh peminat fanatik aku iaitu aku sendiri. KUKUKUKUKU

Klik untuk besarkan

Klik untuk besarkan
Semoga terhibur..Esok Insya Allah ada lagi komik..

2 comments:

Dark Half said...

ko mmg layan HC ke masa tu?cam xperience sendiri jer

Irwan said...

tak ah..org jer gelar kan aku camtu..Aku minat rap sebenarnya..

Aku geng rapat dengan Adra Pointless Judgement dari Seremban.

Kitorang pernah buat zine retalliate99.

Dan ye..aku rasa aku hardcore sebab masih tak berubah-ubah

Lain-lain cerita berkaitan:

Related Posts with Thumbnails