Thursday, September 30, 2010

Selamat Hari Jumaat!

Budak kecil yang berhati bersih pun takut
 Azan Maghrib berkumandang di senja Khamis
Maka masuklah sudah Jumaat pada minggu ini
Selamat Hari Raya
Selamat Hari Baru
Semoga minggu ini lebih baik dari minggu lepas
Semoga minggu akan datang lebih baik dari minggu ini
Apatah lagi si munafik bisu

Apa yang aku boleh buat hanyalah berdoa. Mengharapkan dalam celah-celah doa para orang ytang teraniaya, orang yang dizalimi, orang miskin, orang susah, makhluk, doa aku mendapat bahagiannya untuk dimakbulkan. Kerana di saat ini, aku benar-benar berharap. Aku tak tau lagi nak mintak kat sapa. Kerana keadaanku sekaang memang tak masuk akal.

Si hati batu juga akhirnya mengalah
Demi anak
Demi harapan
Demi peluang yang kedua


Ya Allah! 
Aku mengaku kalah!
Kau Maha Pengampun,
maka
Ampunkanlah aku

No comments:

Lain-lain cerita berkaitan:

Related Posts with Thumbnails