Thursday, September 23, 2010

Saya Rasis



AKU RASIS!

Macam Yahudi, diorang anggap bahawa Yahudi itulah MANUSIA dan yang BUKAN YAHUDI itu BUKAN MANUSIA (sebab takde ilmu pengetahuan atau berperangai macam takde tamadun atau persatuan). Dan akibatnya, aku anggap KAUM MANUSIA dalam dunia ni ada dua ajer: KITA dan Yahudi. Bila aku kata KITA, aku maksudkan SEMUA MANUSIA, tanpa mengira kaum. Tapi ini bukanlah bermakna SEMUA YAHUDI itu Yahudi. Sebab agama aku tak mengajar aku membenci manusia yang lain. Agama aku cuma ingatkan aku JANGAN BERPERANGAI MACAM YAHUDI. Aku bukan emo pasal YAHUDI memang target ISLAM. Aku bukan berdendam sebab setiap kali Hari Raya, Israel MESTI BOM orang Palestin. Tapi aku benci mereka kerana perangai YAHUDI mereka. Apakah perangai itu?

1) Mengaku kewujudan TUHAN, dan mengambil keputusan untuk melawan NYA

Menurut kitab yang datang dari langit, kebanyakan dari 25 Rasul yang Tuhan sudah pilih sebagai Penyampai Risalah Nya di dunia ini adalah dari kalangan mereka. Mereka anggap ini satu pengiktirafan kepada kaum mereka dengan menganggap kaum mereka ini golongan yang mengetuai. Tetapi apabila Tuhan telah memilih NABI TERAKHIR (KETUA segala Nabi dan Rasul seperti yang dikatakan dalam kitab-kitab mereka) dari kalangan BUKAN YAHUDI, mereka kecewa. Dan akibat dari kekecewaan ini, mereka telah mengambil keputusan untuk menentang Tuhan. Mereka rasa Tuhan tidak adil dengan menjadikan mereka sebagai contoh tak baik dalam kitab Terakhir. Ini disokong oleh kewujudan gerakan freemason (golongan muda yahudi) dan Illuminati (yahudi pagan) yang mana kedua-duanya mempunyai agenda anti-tuhan. Diorang punyalah anti sampai tahap diorang pikir diorang nak lawan Tuhan sampailah ke padang mahsyar nantik. Malahan sekarang ni pun, golongan Illuminati sedang menguasai ilmu necromonicon (bercakap dengan roh orang mati) untuk mempelajari ilmu-ilmu lama (macam alkemi dan magik) bagi membolehkan mereka berkomunikasi dengan golongan jin dan menggunakan mereka (jin) untuk membantu kaum yahudi untuk melawan tuhan setelah kiamat. Diorang tanam tekad dalam-dalam sebab tekad yang dalam itu akan terus ada pada diri manusia sehingga selepas mati.

Pengajaran yang boleh diambil di sini ialah: orang yang KECEWA adalah lebih buruk dari orang yang jahat. Mereka kecewa kerana nabi akhir zaman bukan dari kaum mereka bahkan Tuhan telah mengaturkan perjalanan kiamat nantik dimulakan dengan penghapusan kaum Yahudi di muka bumi. Jadi, sesapa yang ambil keputusan untuk melawan Tuhan, automatiknya sdia udah ada salah satu dari perangai Yahudi.

2) Merasakan bangsa mereka superior dan bangsa lain macam binatang ternakan

Diorang mengamalkan sunnah. Sebab sunnah itu sebenarnya standard operating procedure untuk manusia. Diorang makan buah sebelum makan. Diorang tak makan babi atau hisap rokok. Diorang pun tak berapa suka minum arak. Masalahnya, diorang tak kongsi pengetahuan tersebut dengan bangsa lain. Akibatnya, bangsa lain ni nampak macam takde tamadun atau macam orang asli. Makan tak basuh tangan. Teknologi pun tak sehebat mereka. Dan paling utama: manusia lain TIDAK BERSATU seperti mereka.

3) Merasa diri mereka lebih baik dari orang lain.

Kaum ni pandai berpura-pura. Depan orang ramai, mereka melayan manusia lain dengan hormat. Pandai pulak mereka mengatakan diorang percaya kepada hak manusia, kesamarataan dan harmoni. Tapi bila kat belakang kita, diorang kutuk kita dan buat rancangan supaya yang lain jatuh dan yang tinggal hanyalah Yahudi. Maka nantik sebelum kiamat, takdelah Yahudi-bashing. Orang yang tak jujur dalam perhubungan dan hanya mementingkan diri sendiri bukanlah ancaman kepada mereka.
Masa diorang di bawah, kemain baik lagi, setuju jer sumer dan mendengar nasihat orang. Bila orang tak pandang, diorang sepak kita dari belakang.

Buat masa ni, aku berenti setakat ini dulu. Aku harap, sesapa yang ada 3 sifat utama ni, sedarlah dan berubahlah. Ini termasuklah dengan haku-hakunya sekali...

9 comments:

Dr.noProblem said...

yahudi zionis bukan manusia bukan binatang tetapi mahluk perosak yg dulunya dipisahkan dgn manusia oleh tembok yg dibina oleh seorang raja kerajaan wilayah timur dan barat walaupun telah lama bebas tetapi terpaksa bergerak "dibawah tanah" asalnya semasa disebalik tembok satu puak kini berpecah menjadi 2 namun begitu mempunyai matlamat yg sama membalas dendam terhadap manusia!! skrg merupakan kuasa besar dunia mentadbir timur dan barat menjadikan manusia yg leka cintakan dunia sebagai tenteranya,sedang menunggu kemunculan ketua kemudian mereka akan menuruni dari "setiap tempat2 yg tinggi" membunuh manusia dgn begitu cepat dan byk sekali sungguh dahsyat sehingga setiap nabi menceritakannya sgt kejam sehingga Allah mengelar mereka dgn gelaran yg lain bukan manusia!Allah memberi petunjuk cara mengenali mereka puak yg bijak mencipta brg2 dan akan diketuai dgn si "mata satu" namun jgnlah khuatir mereka tidak sehebat mana dan akan dikalahkan oleh pejuang hebat dari timur diketuai oleh darah daging baginda rasul dengar baik2 hari itu sudah amatlah dekat skali!!! jika anda tahu dan peduli serta dari timur andalah sebenar tentera2 panji hitam itu saya bukan penyajak cuma berusaha mengejutkan tentera panji timur yg lena supaya bersedia kerana perang akhir zaman sudah menunjukkan tanda akan berlaku

Robot | Sakti said...

"orang yang KECEWA adalah lebih buruk dari orang yang jahat"

yup btol tu.

Kekecewaan boleh megubah hidup seseorang.Dari kekecewaan, wujudlah pemberontakan.

ziarah76 said...

doa banyak2..

SCUBA said...

thanks for the very lengthy comment, doc. really appreciate it.

Dalam hal kekecewaan, di situlah dtgnya rasa keimanan kita pada rukun iman nombor 6: percaya kepada qadha dan qadar. Tang benda baik, kita terima lah. Tang tak baik tu yang ramai kantoi...ramai yang kecewa...Kita semua lupa. Apa yang Allah dah tentukan itu adalah yang TERBAIK.

tuan ziarah76: saya boleh aminkan ajer..tuan jangan lupa masukkan nama saya sekali bila doa malam, k. Nama saya: Mohamad Irwan Abdul Halim

Nobita Sensei said...

saya rasis pada yahudi!

Robot | Sakti said...

saya pom rasis pada yahudi
(angkat tangan)

Encik MT said...

best en3 nie~ bertambah best bila dr.noproblem komen,fuhhh...

najib said...

masa yahudi pasti tiba kawan-kawanku

SCUBA said...

don't forget to checkout doc's site at my link list, ok...

Thank you all for the comments!

Lain-lain cerita berkaitan:

Related Posts with Thumbnails