Saturday, September 25, 2010

Komik Abang Polis dan Budak HC

Pada asalnya aku nak simpan comic ni dan jual sebagai zine. Tapi sebab aku dah mula diterima sebagai wali, dan sebagai seorang beginner, aku dah takleh pegi tempat-tempat macam gig atau pasar malam. Jadi, aku nak kongsi komik tu kat blog ni ajer lah.

Motivasi aku sebenarnya selepas membaca KulupSakah. Aku harap korang terhibur. Komik ni aku buat 20 tahun lepas (dan seperti blog ni jugak) ia adalah evergreen (tak lapuk ditelan zaman). Cuma mastercopy tu ajer yang semakin mereput sebab aku tak jaga. Anyway, jangan lupa komen dan promo kat member-member. Dan sila klik gambar keta kelisa aku yang kat belah atas kanan blog ni. Baru RM20, mana cukup nak tukar minyak gearbox. Tapi baru 3 hari, (nuffnang aku pun tak laju camni..dah 2 bulan tapi baru RM16.05).

Klik kat gambar untuk besarkan

9 comments:

Robot | Sakti said...

cantik kartun :)

dulu selalu beli zine guna pos.
sapu gam banyak-banyak kat setem, nak bagi recycle balik.

hihihi

+_+

Dark Half said...

masterpiece ni bro!
masuk schizophrenics lagi
baru semlm jumpa blog akuskizo
aku kenal zine2 ni pun dari khazanah abg aku

kau masuk kumpulan wali mana ni?bagus la camtu

SCUBA said...

wali autaaa

SCUBA said...

masterpiece master piece jugak..tapi ni sumer aku kena tinggalkan...


dua hari lepas, kitorang (atan, abu dan aku) naik UFO nak rekrut sorang budak KL jadi wali..

tapi sebab diorang ambik gambar kitorang dgn iphone, kitorang lari...

cuba baca metro semalam kalau tak caya...

aku tak sempat nak buat posting pasal UFO ni harini sebab nak pegi melaka..

tgk ahh..maybe isnin kot..

ken said...

selalu baca kat surat khabar =)

kemm said...

scoob, hang dtg nk rekrut aku ke? :P

Irwan said...

Eh..kemmm dah baik demam...Kitorang nak rekrut anak mamat tu..tapi diorang bantai hambik gambar kitorang pulak..kitorang chow laaa

kemm said...

weh ini la zine yang ko duk lukis siang malam kat dalam bilik ko dulu ye? yang ada sekali tu hantu tegur ko "tengah buat apa tu?" kat tingkap bilik.. yang ni kan? kan kan???

Irwan said...

A'ah..ko tau..yang aku dengar tu, bukan suara hantu..tapi abang karkun...dia buat lawak..

Anyway, masa aku kat Bangi dulu tu, aku buat Schizo#4 dan 5 (masterpiece aku)...

Komik ni aku buat masa lepas KYPM Kuantan nak masuk Uniten...

Lain-lain cerita berkaitan:

Related Posts with Thumbnails