Monday, August 30, 2010

Interview Dengan Wali (Pemerhatian dari Persidangan Para Wali Ramadhan 1431 part 5)


Kemuncak kejayaan ahli kelab freemason setempat ialah bila berpecahnya penduduk majoriti sesebuah negara itu kepada beberapa bahagian dan dah takboleh dicantumkan lagi. Bila dah pecah, baru mudah nak perintah. Manusia ni pulak ada dua sifat utama: rohani dan jasmani. Spiritual dan Material. Nabi Musa a.s dan Nabi Khidir a.s. Agama dan kehidupan. Bila manusia semakin ramai lebih percayakan manusia dari tuhannya. Sekularisme. Agama hanyalah dalam dewan masjid. Time kerja, kita kerja. Nak solat dhuha ke, hajat ke, buat kat rumah atau time lepas office hour (tang beramal pandai pulak ikut hukum, tapi time mengular atau berinternet, takpe pulak buat time kerja). Part ni, mereka dah berjaya. Macam aku cakap tadi, kat Malaysia, ada dua golongan utama. Golongan x, lebih tertumpu kepada politik dan kemajuan negara. Tapi golongan ini telah dipecah-pecahkan lagi semenjak zaman Tun Dr. Mahathir, thanks to Anwar. Tun Dr. yang nampak benda ni, telah menjatuhkan Anwar (yang kononnya nak mengakali kelab freemason untuk kebaikan Malaysia) dan menaikkan Tun Abdullah Badawi yang kewarak-warakan sedikit. Aku tak salahkan Tun Dr. Niatnya baik. Cuma Tun Abdullah yang TERLALU baik. Beliau ni lebih kepada sikap Abu Bakar r.a semasa bersama Baginda SAW. Apa yang Malaysia perlukan untuk mengalahkan kelab yahudi malaysia ini ialah orang yang macam Umar Al Khattab r.a atau Umar Abdul Aziz. Tapi dah takde calon, nak wat camner? Calon yang ada pun (Anwar) pada masa tu, terbawa-bawa pulak dengan sikap rebellious dan mentaliti 'aku betul, kau salah, maka kau kena mati berdarah'.

Dalam Freemason, cuma ada ritual biasa biasa. Dalam illuminati, diorang siap ada nyala2 lilin lagi
Golongan agama pulak, hidup dengan aman damai sebab orang Melayu Malaysia pada masa tu, masih berpegang kepada hukum WARAK (Baca INterview dengan Wali 3). Tambahan pula, kelab yahudi ni terlalu sibuk dengan aktiviti memecah belahkan golongan x sebab plan diorang tak semudah yang dirancangkan kerana tibatiba out of no where, golongan muda yang berkesedaran Islam pulak yang bangkit. Jadi makin naik lemaklah golongan Y. Golongan Y susah nak disangkal sebab diorang menggunakan hujah agama. Macam zaman gelap Kristian dulukala. Namun, ada juga beberapa cubaan menggugat golongan y dilakukan dari dalam dan luar Malaysia contohnya menyuntikkan fahaman Syiah dan Wahhabi, isu ajaran sesat dan paling kelakar: terorisme. Aku tengok, rancangan freemason sekarang ni makin terdesak sebab, lagi mereka usik Islam kat Malaysia, lagi menular pemahaman Islam dikalangan rakyat.

Untuk info pasal Freemason di Malaysia, sila ke : http://xazryx.blogspot.com atau nak lagi dahsyat: http://ibnuyaacob.com....

No comments:

Lain-lain cerita berkaitan:

Related Posts with Thumbnails