Friday, March 4, 2011

Dia datang lagi


Sekali lagi dia datang
Adakah aku beruntung?
Atau adakah aku akan malang?

Beruntung jika aku perolehi Rahmat Nya harini
Kerana ku dengar harini Dia bagi diskaun
Tiap-tiap minggu kasi diskaun
Dan aku mahu diskaun itu
Agar dapatlah sedikit,
Buat bekalku

Malang jika aku tak rebut peluang
Saat suntuk antara dua khutbah
Saat doa dimakbulkan
Dan Dia Mendengar dengan Kasih Sayang
Walaupun aku ni
Masih berperangai macam binatang

Aku benar-benar berharap
Agar minggu ini bukanlah yang terakhir
Agar minggu depan juga aku
Dapat bertemu
Dengannya yang rajin bertandang...

6 comments:

Pena Marhaen said...

setiap minggu dia pasti datang..cuma takut kita yang tak berkesempatan..

+akufobia+ said...

kita pula tak nak dapat kan.

Irwan said...

siap cari alasan lak untu tak nak.

pandai lagi dari ustaz dalam mencari loophole dalam hadis dan aduiii...


letih hakuu

Mohammednajib said...

betul tu bro.pesai xsinggah blog kiter?jom baca pasal jumaat pula dekat blog kiter lagi satu

skandaLdariLangit said...

diskaun tidak disedari.

solat 50 waktu dah jadi 5 waktu.

kenapa tak mahu rebut?


ok boleh post ni buat jadi entri. ki3

Irwan said...

skandal, bahkan pada jumaat itu, yang 4 pun dah 50% lagi.

Pun masih berdolak-dalih...(aku, lah)

Lain-lain cerita berkaitan:

Related Posts with Thumbnails