Friday, October 22, 2010

Selamat Hari Jumaat


Wahai Allah,
Tuhan Yang Satu
Tiada lagi Tuhan selain Mu
Andainya kau tidak mempedulikanku
Kesepian itu mungkin mengkufurkanku

Kerana ke mana lagi bolehku mengadu?
Sedangkan Kau tahu
Dari kecik lagi aku hanya bergantung pada Mu
Walaupun aku selalu mengikut nafsu
Aku bermohon keampunan dari keluasan Rahmat Mu

Ya Samad
Aku bergantung harap pada MU
Bantulah Aku
Selamatkanlah Aku
Dan semua ummat Muhammad SAW
Yang meminta-minta pada Mu

Ujian keimanan ini amat berat
Seandainya Kau tidak menolong kami
Maka apalah gunanya lagi
Kami menghabiskan beras di sini?

3 comments:

cacing said...

jom g solat jumaat!

Irwan said...

masha Allah, tuan baru saja baru dapat earning akhirat...

Irwan said...
This comment has been removed by the author.

Lain-lain cerita berkaitan:

Related Posts with Thumbnails