Thursday, December 23, 2010

Atan Dan Abu

gambar curi

"Weiiii...Rindu la ngan kau" kata Atan padaku. Aku senyum padanya.

"Kalau rindu, tolong angkat beg ni" kataku sambil menghulurkan bagasiku. Atan menyambutnya.

"Bukan rindu, Wan. Asyik kena bahan jer ngan aku. Takde orang nak backing" kata Abu yang kat depan kami. Abang karkun tengah borak amender ntah ngan brader.

"Ohhh? Tak ikhlas" usikku pada Atan.

"Hehehe...Saya baru tahap beramal untuk ganjaran dunia" jawab Atan...

"Itu tahap pertama tu..." kataku.

"Berapa tahun dah dok kat tahap tuu jer" usik Abu lagi..Abu suka membahan Atan. Dan aku tak senang dengan sikap sebegini (walaupun aku kengkadang membahan si Mehmet El). Tapi aku senyum. Mengantuk lebih menguasai.

10 comments:

Dark Half said...

kekadang suka kena bahan kalau benda tu mengimprovekan diri aku,lain la kalau org yg membahan ada niat nak memalukan

~* chirpy_chummy *~ said...

ok, tuan empunya diri yg d bahan seolah blom membaca entry ini.. haha

Irwan said...

kikiki...bagi dia buang taik mata dulu....

~* chirpy_chummy *~ said...

eh, tp btol kan? si Mehmet El yg d katakan itu adalah EI? kn? kn? ke salah org? hahahaha ayok! sowi kalo salah org :p

Dark Half said...

rilek2 la chummy.kalau salah x kena hukum pancung pun. owhhh...baru ku tau sape itu mehmet El.dia kat lab kot,x tau lagi org tgh ngumpat psl dia kat sini..heh

Al said...

oit...apekah??
ptut la ak x temteram je wat kje
ade anasir luar sdg buat kacau rupenye
tp smlm masa ak bace ni xde pon psl nme tu
ke ak x pasan

apeda scuba
ckp x senang tgk org lain dibahan
tp dia wat leh plak..

Irwan said...

Al: benar. nak tau sebabnya? sebab dalam payabesarpedas, aku rasa macam munafik jer bila dengan diorang ni. Diorang ni pisau, termasuklah Abu dan Atan. Aku ni sekadar batu asah jer.

Aku suka membahan aries-ista dan capricornista


Dark: secara kebetulan, kau betul bila kau kata kalau silap bukan kena pancung pun.

Al said...

abes la scuba da siap wat declaration dah

smcm nk truskn kemunafikun je..haha

Dark Half said...

Al ni memang kewl habis laa...hati dia cam taruk kat dalam peti sejuk.kalau dpt bini aries gak,aman tenteram kot rumahtangga...hahaha

kem salam kat abu dan atan.watak dorang mmg menarik

Al said...

-no komen-

Lain-lain cerita berkaitan:

Related Posts with Thumbnails